Rabu, 25 Mac 2009

Monolog.. (Part 2)

Pendek kata yang aku nak cakap kat sini.. kenapa aku ni sering dipergunakan oleh orang yang aku sayang.. sebab aku ni sanggup diri sendiri susah janji orang yang aku sayang senang.. tapi kenapa.. mengapa.. pengakhiran hidup aku begini.. ada gak aku bertanya.. adakah ada dendam di hati aku untuk kaum Adam.. takder kot.. sebab aku ni jenis cool.. go on jer.. cuma yang aku dendamkan dengan 'lelaki itu' je.. orang lain takder kene mengena.. sampai biler-bile dendam ini akan tetap tertanam.. bab jeles.. aku ni tak jeles.. nak buat aku jeles pun aku still tak perasan.. sebab aku ni memang jenis yang tak jeles... tapi maybe gak aku tak pernah kener.. orang yang aku sayang main kayu 3.. ek.. ader sekali..ngan budak ganu dulu.. dier main kayu 3.. tapi aku yang ke 3 nyer.. last2 aku undur diri sebab taknak lukakan hati pompuan tu.. walaupun maybe hati dia tak sayang ngan pompuan tu selepas aku.. yang penting masa dier ngan pompuan tak boleh dibuang begitu sahaja.. ok.. pendek kata lagi.. teringat kat kisah kawan aku ni.. yang seolah-olah dipermainkan.. kenapalah aku tak dapat yang macam tu.. sebab aku ni setia gak kekadang. hehe.. kalau aku sayang dier betul2 la... kalau dier pun main2 aku pun main2 gak r.. aku suka buat puisi..die pun.. same dah tu. tapi satu jer yang buat aku was-was dulu ngan dier ni.. bercakap suka kutuk aku.. tak tahu per sebab.. macam marah kat aku plak.. tu yang aku pelik tu.. apa salah aku..tapi sekarang aku pikir maybe dier memang jenis camtu kot.. mulut loose.. hehe.. alaa.. kalau aku dah semat dalam hati aku macam tu.. katalah apa pon.. aku buat bodo jer.. jangan usik asal-usul dan rupa paras aku sudah.. sebab yang tu aku takleh nak ubah.. tapi tu dulu.. dia yang aku kenal dulu.. sekarang.. dah berbeza.. aku bukan lagi aku yang dulu.. dan dia juga bukan lagi dia yang dulu.. dulu aku diatas.. sekarang aku bukan di bawah.. tapi dah tertanam terus.. dan dia plak sekarang.. dah jadi bos.. ada harta.. kereta.. company sendiri.. aku apa ada.. semua yang dulu dah hilang.. kerana kebodohan aku sendiri.. dah lah rupe takder.. bodoh plak tu.. Complete Package..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rajin-rajinkan tinggalkan komen anda..